بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

ترکییییییییییییی

با سلام

بدون وراجی من میریم سراغ  آهنگای امشب     

  Nazan Oncel : 7 n Bitirdin

Askim Baksana Bana

Omzumda Agla

7 n Bitirdin

Ekilmekteyim

Zehirli Sarmasik

Birak Konussunlar

Utan

El Kizi

BittimseBittim

Anlat Arkadasim

Direkten Dondum

Kis baba

 

فردا گچ پام باز میشه هورااااااااااا                   

همیشه صا ایران باشید و التماس دعا                      

نظرات 12 + ارسال نظر
نیاز شنبه 7 بهمن 1385 ساعت 13:07

سلام...چند بار اومدم کامنت بزارم نشد...فکر کنم تو هم مشکل نظر خواهیه منو داری....کجایی تو؟...کم پیدا شدی.....میگم اینجا میشه درخواست دانلود کرد؟....
اگه میشه بیا اونجا بگو..اخه من بیشتر از یه بار نمیتونم کامنت بگذارم...مرسی عزیز

مصطفی شنبه 7 بهمن 1385 ساعت 15:28 http://osoolgara.blogsky.com/

من که از شما نا امید شدم...دیر به دیر به روز میشوید...
بعدشم که چی آهنگ ترکی میذای

ژ یگولو یکشنبه 8 بهمن 1385 ساعت 02:40

سلامممممممممممممم...

گریههههههههههه...اخه من دیشب اینجا نفر اول کامنت گذاشتم...

چرا نیستش پس؟؟؟

همشو دانلود کردم...از اون اولی خیلی خوشم اومد...اشکیم با ک سانابانا...

راستی ازاد شدن پای بیزبئنو به شما و بدم محترمه تبریک عرض میکنم شدید...:دی

یه چیز دیگه..واقعا ممنون و متشکر..من چه جوری جبران کنم این همه زحمتاتو اخه؟؟

موفق باشی..فعلا...یا حق

[ بدون نام ] یکشنبه 8 بهمن 1385 ساعت 07:13

سلام خاله

آفرین !‌ خاله در طراحی قالب چیزی که خیلی مهم هست

و شکل قالب را تشکیل میده عکس بگراند و عکس بالای

وبلاگت هست !‌روی اون خیلی کارن !‌البته قالب هرچه ساده تر

باشه بهتره !

موفق باشی و خوش

مونیکا یکشنبه 8 بهمن 1385 ساعت 12:25 http://alma7.blogfa.com

سلام خوبی؟
آقا قبول نیس تو پارتی بازی موکونوننده .خوب از مصظفی صندل عقش منم بزار خوب.خانم واسه چیمه؟؟اینا رو بایستی پدرام بدانلوده حال ببره.اییی راستی آره خود خودشه پدرام.باز جمع شدیم اینبار یه یار تازه هم داریم:نیاز خانمببینم چی می کنی.
دفعه دیگه اومدم صندل باشه ها وگر نه نفس کششششششششششششش
اینو باتو بودم فاطمه
بوس بوس

خوب بیا این هوا نفس بکششششششششششششششششش

[ بدون نام ] دوشنبه 9 بهمن 1385 ساعت 07:56

Hello Im not here right now
please lip the message at the beep

beeeepp

مونیکا سه‌شنبه 10 بهمن 1385 ساعت 21:44

سام علیک
بابا شمردنم کجا بود؟؟؟من تا ۳۸ بیشتر بلت نیسم بیشمرم عزوزم.تو می دونی بعد ۳۸ چنده؟من هی اون پیاده رو معطل شماره بعدم
میام می نویسم حالا من تنبل شدم تو هی سرکوف بزن خوب؟؟؟
خواهر یه بزگتری یه کوچیکتری
بوس بوس

ژ یگولو چهارشنبه 11 بهمن 1385 ساعت 00:04

سلام فاطمه جان...

اینجاییییییی؟؟؟

هوم..ببین من عکسا رو همونجایی که خودت گفته بودیو اپلود کردم خب...هر اشکالی یا اشتباهی کردم بیا بهم بگو...لطفا..زودددددددد..:دی

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 بهمن 1385 ساعت 17:16

ها؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 بهمن 1385 ساعت 17:20

سام علیک !

این داداشی ما کو پس؟ شما هم که با داداشی کورس گذاشتی !

قالب وبلاگت کو ؟

خاله بیا پارسی بلاگ دیگه !‌

تازه میتونی همه پست هاتو با دو کلیک انتقال بدی !

ها؟

سعید چهارشنبه 11 بهمن 1385 ساعت 19:51 http://www.gigblog.coo.ir

سلام وبلاگ توپی دار ی طراحی لوگو وبنر فلش رایگان به ما هم سر بزنید با تشکر

مونیکا چهارشنبه 11 بهمن 1385 ساعت 23:14

وااااااااااااا خواهر تو کی پات شکسته؟خدا پدرامو فدات کنه عزیزم
من الان این شکلا کنار رفتن این جمله رو دیدم
مواظب خودت باش دخملم
بوس بوس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد