بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

منصــــــــــــــــــــــــور

با سلام

بعد از چند روز آپ نکردن به مناست ایام محرم دوباره در خدمتتون هستم با آلبوم منصـــــــــــــــــــــــــور

میریم ســـــــــراغ آهنــــــــــگ ها

دونه دونه

قشنگه

انگار نه انگار

داد و بی داد

بازی

نمیتونی

با من به از این باش

یه روزی

دستمو بگیر

 

همیــــــــــــــــــــشه صــــــــــا ایــــــــــــران بــــــــمانیــــــــد

نظرات 23 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 13 بهمن 1385 ساعت 07:46

اول

[ بدون نام ] جمعه 13 بهمن 1385 ساعت 07:46

اینجا کجا بید ؟ ها؟

[ بدون نام ] جمعه 13 بهمن 1385 ساعت 07:48

ها؟ قل مراد خودش دانلود میکنه

[ بدون نام ] جمعه 13 بهمن 1385 ساعت 07:48

هــــــــــــــــا؟

[ بدون نام ] جمعه 13 بهمن 1385 ساعت 07:50

خاله دلم برای ها؟ قل مراد تنگ شده (گریه)

[ بدون نام ] جمعه 13 بهمن 1385 ساعت 07:52

حسین را دیدی حتما سلام گرم منو بهش برسون

ایام به کام

[ بدون نام ] جمعه 13 بهمن 1385 ساعت 07:53

هـــــــا؟

ژ یگولو جمعه 13 بهمن 1385 ساعت 10:42

سلامممممممممممممممممم...

یا اله...صابخونه کجایی؟؟؟

مهمون نمیخوای؟؟؟(میدونم اسم مهمون میشنوی فرار میکنی...:دی)

منصور؟؟؟

برم ببینم چه جوریه...

ژ یگولو جمعه 13 بهمن 1385 ساعت 11:41

: دی...

مهمون حبیب خداست اره...

باشه بابا قبول من روزیمو هم میارم با خودم...:دی

اصن نمیخوای تو بلند شو بیا...نخواستیم مهمونی..تو بیا اینجا راحترم..چیه...نمیتونم که بقچه امو بزارم زیر بغلم..یکی ببینه بپرسه بگم دارم میرم مهمونی..اینم روزیمه...هههههههه...

(خنده)

مونیکا شنبه 14 بهمن 1385 ساعت 13:06

سلام و علیکم عزیزم
حالا شد .منصورو عشقه واسه من از این زن منا نزار من با آقایون حال می کنم.من ۲تا آهنگ کش رفتم مشکرات فراوان و بوس و از همون اینا دیگه.
می بینمت

پدرام شنبه 14 بهمن 1385 ساعت 17:15 http://pedygol.blogspot.com

سلام بر فاطمه عزیز..
یار دیرین..
خوبی خانوم؟..خوشی؟..
مدتیه حالم چندان مساعد نیست..
خوب میشم دوباره میام..مثل همون روزای خوش گذشته!..
میبینم که مونیکا جان خودمونم اینجاست...
ای روزگار بی معرفت!..میبینی؟!..یه روزایی این رفیقمون (همون مونیکا جان خودمون رو میگم دیگه!) یه سرکی هم به من میزد..اما الان..؟!..دیگه حتی یه حال و احوالی هم نمی پرسه..تو هم که قربونش برم دیگه خیلی بامعرفت تر از اون!!!..تازه اونم تو این چند روز که اصلا حالمم خوش نبود..عجب دوستایی من دارم!!!
ایشالا از خجالت این همه مرانتون در بیام!!

نیاز شنبه 14 بهمن 1385 ساعت 20:15

سلام فاطمه خانوم گل...هر چند دیگه به من سر نمیزنی و با از ما بهترون میپری ولی بازم دوستت دارم....شاید تو اینجوری نباشی......دلم میخواست همیشه کامنتای تورو ببینم اما مدتیه ازم دریغشون کردی نمیدونم چرا....اگه کاری کردم بهتره بگی تا بدونم.....
موفق باشی خوشکل خانومه تیر ماهی....

تینا دوشنبه 16 بهمن 1385 ساعت 06:56 http://www.alone118.blogfa.com

سلام فاطمه خانوم خوبید

چرا وبلاگ زدید ما رو خبر نکردید می اومدیم برای وبلاگ

مبارکی

من شما رو لینک کردم شما ما رو لینک نمی کنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 بهمن 1385 ساعت 17:51

این کامنت ماله شما نیست ! اشتباهی در این وبلاگ گذاشته
شده است !

‌با تشکر!

حادثه آفرینان

ممنون

حادثه آفرین

مونیکا پنج‌شنبه 19 بهمن 1385 ساعت 11:03 http://alma7.blogfa.com

خانم فاطمه جونم اینا به بخش وبلاگ
خانم فاطمه جونم اینا به بخش وبلاگ
حال کردی پیجت کردم.مگه فقط باید این پدرامو پیج کنن واسه ما قیف بیاد.حالا خداییش من می شمردم تو داری چیکار می کنی مفقود شدی؟؟
می گم مستدعامندیم(کلمه جدیدو عشقه) که برای ما از خواننده خوشتیپ خوشگل دلربا دلفریب اغواگر نازنازی و از اینا خیلی خیلی جناب آقای عباس قادری(کف برید تو کار) آهنگ بگذارندید(چیه؟تو سفات نداری تسغیر منه؟؟)
دوست دارم هوارتا زود بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بوس بوس

ژ یگولو جمعه 20 بهمن 1385 ساعت 00:12

سلام فاطمه خانوم...

خوبی عزیز...

مرسی از به یاد بودنت..
اومدم بگم یه وقت نا امید نشی ختم بگیری واسم...اینجا ما...:دی

خیلی خسته ام..فردا توضیح میدم کاملا..خوش باشی عزیز...فعلا...

نیاز یکشنبه 22 بهمن 1385 ساعت 11:49

اینجا نمیخواد اپ بشه؟؟؟؟؟؟

نه(نیش)

نیاز دوشنبه 23 بهمن 1385 ساعت 11:59

تو مشکوک شدندی!!!!!!!!!!!!!!!

ژ یگولو دوشنبه 23 بهمن 1385 ساعت 14:40

سلاممممممممممممم...

من که هستم..تو نیسیتی که...رفتی بخونی دیگه نیومدی خب...

من دانشجو بودم تا پیش پای شما..:دی..:دی دیگه نیستم..قول میدم...

فعلا...

[ بدون نام ] دوشنبه 23 بهمن 1385 ساعت 19:51

خاله به خدا دانلود کردیم عوضش کن اینو

جنیفر لوپز آلبوم جدید داده نمیخواهی بزاری

ژ یگولو پنج‌شنبه 26 بهمن 1385 ساعت 02:25

سلام...

تو کجایی ایا؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 بهمن 1385 ساعت 08:08

ما اعتراض داریم

به چی اونوقت؟؟؟آیا؟؟؟؟:-؟

نیاز پنج‌شنبه 26 بهمن 1385 ساعت 11:08 http://anthill.blogsky.com/

عزیزم ببخشید نمیدونستم تویی....
اد کردم...
بــــــــــــــــابــــــــــــــــــا اینجا نمیخواد اپ بشه؟؟...
حالا دوباره بیا بگو نه(نیش)....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد