بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

من آمده ام مم مممم وایییییییییی

خوب بنده باکلی تلفات برگشتم

دیدم کلی از ملت تلفات دادنو چند تاشم اعتراض داشتنو نامه سر بریده برم فرستادن تصمیم گرفتم منت کشی بزارم کنار و دوباره آپی کنم تا درسی باشد برای آمریکای جهانخوار....باشد که مایه عبرت عمو قرار گیرد....          ...................  خودتی                 

 علیرضا افتخاری با آلبوم : تو میایی!!!!

دنیا دنیا

قدح

دلبر

تو ندیدی ما را

شیرین من کجائی؟

تو میاِی!!!!

زیر چتره بارون

تب عشق

 

امیدوارم همیشه صا ایران بمانید

 

ضمنا یه خبر دارم....دختر خالم می گفت تو تلتکس خونده که باغ مظفر از عید میده...پس همگ به امید این کار هوراااااااااااااا                              

نظرات 2 + ارسال نظر
نیاز پنج‌شنبه 26 بهمن 1385 ساعت 11:46

سر این گوسفنده رو بگیر بیار کمک من!!
میخوام بکشمش...معجزه شده...
فاطمه اپ کردهههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 بهمن 1385 ساعت 14:44

حالا که
می خو.اهی درس عبرت به من بدی

چندتا خاطره برات تعریف میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد