بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

ابراهیمممممم

 

Bulamadim

Mavi Calar

Sen Al Canimi

Senin Papucun Dama

Urfa Sana Knsmus

Turlu Turlu

Agri Dagi

Saki

Yok Yok

Yetim Cemo

Ayazdir Geceler

Esarbini Yan Baglama

Etek Sari

Agri Dagi

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 بهمن 1385 ساعت 14:43

عجب

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 بهمن 1385 ساعت 14:45




به ترکه میگن چی شد ترک شدی؟؟
میگه ایلده خر هار گازم گرفت!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 بهمن 1385 ساعت 14:45

ترکه ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه دوستش بهش میگه سحر صدات کنم؟؟ ترکه می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 بهمن 1385 ساعت 14:46

یه ترکه میره در مسابقات رالی شرکت میکنه.... توی راه مسافر سوار میکنه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 بهمن 1385 ساعت 14:47

یه ترکه زنش سبزه بوده، سیزده به در از ماشین میندازتش بیرون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 بهمن 1385 ساعت 14:50




یارو ترکه چربی داشته میره دکتر، دکتره میگه روزی 4 کیلومتر بدو.
بعد یه هفته ترکه زنگ میزنه به دکتره میگه : دکتر رسیدم لب مرز هالا چی کار کنم؟!!!

ژ یگولو پنج‌شنبه 26 بهمن 1385 ساعت 16:26

سلاممممممممممم فاطمه خانوم گل گلاب...

اول اینکه ایولللللللللل به به اپ پاینیت..افتخاری رو دوست دارم...
دوم اینکه ایولللللل به دوستت و به تلتکس و به باغ مظفر و به عید...

سوم اینکه به خدا فاطمه من هرشب واست اف میزارم میبینم جواب نمیدی..گفتم شاید باهام قهری چیزی باشی...کلی دلم گرفته...به جون علی راست میگم...

حالمم بهتره..دعوام نکن خب...اااااا...

مرسی...الانم واست افیدم ببین اومده یا نه...فعلا...

مونیکا پنج‌شنبه 26 بهمن 1385 ساعت 17:23 http://alma7.blogfa.com

بههههههههههه اهلا و سهلا
بابا زبونم لال می خواستم بیام پزشکی قانونی جایی دنبالت دیگه
کجا رفتی ییهووووو
نخیر حالا هم برگشتی با ابراهیم؟آخه اینم خواننده است؟من تو رو موکوشوم فاطمه
پس مصطفی جون من چی؟خودت خوشتری آیا؟
بوس بوس

پدرام جمعه 27 بهمن 1385 ساعت 03:17 http://pedygol.blogspot.com

سلام..
تکلیف ما رو مشخص کن..اینجا اصلیه هست یا اونجا..یا اینکه اونیکی جا؟؟!!..هر کسی برای خودش یه جا کامنت گذاشته!!.حالا که اینطوره منم میره تو اون آخریه کامنت میزارم..تا چشای نیاز و مونیکا خانوم اینا هم درآد!!!

نیاز جمعه 27 بهمن 1385 ساعت 12:15 http://anthill.blogsky.com/

خسته نباشی فاطمه جونم....
مرسی از این اهنگا گل دخترا....

مسیحا پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 02:38 http://www.masihaams.blogfa.com/

bu aksam olurum beni kimse tutamaz
خسته نباشید فاطمه خانم
بالاخره یکی اهنگ ترکی گذاشت دست گلت درد نکنه
چند تا خواهش دارم ازت
۱-لینک اهنگای ابراهیم رو درست کن
۲-البوم بانا براک ارهان المز رو بذار
۳-کسایی رو که به حاج ابرام چپ میگن خفه کن
۴بعد از این کارا به من خبر بده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد