بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

شاهرخ

 

 

سلام ...می بخشین دیر به دیر میام...کلی کار رو سرم ریخته ایشالا جبران کنم

 

شاهرخ  با آلبوم :ترانه باران ۱

تران هباران

فکر راحت

زیبا

مردم

نگو نگو

قبلیه

چاله به چاه

نازنین

نمیدونی

 

همیشه صا ایران بمانید

نظرات 7 + ارسال نظر
حاج آقا چهارشنبه 2 اسفند 1385 ساعت 04:10 http://http://haaj-agha.persianblog.com/

روز بالنتان بر شما دوشیزه محترمه و همه مسلمین جهان مبارک باد .

ژ یگولو چهارشنبه 2 اسفند 1385 ساعت 10:52

سلامممممممممممممم فاطمه جان...

خوبی؟؟
چه عجب...اپیدی...

جدیده؟؟

اره دیگه حتما چه سوالی بود من کردم...:دی

فاطمه واقعا ممنون..شرمنده..ایشالا بتونم جبران کنم این همه زحمتو..واقعا مرسی خانوم...

خوش باشی..فعلا...

پدرام چهارشنبه 2 اسفند 1385 ساعت 21:22 http://pedygol.blogspot.com

سلاااااااام بر فاطمه خانوم جان عزیز..
مرسییییییی..صفا آوردی..چیزای دیگه آوردی..
خیلی خیلی چه بسا بسیار ما را مشعوفناک نمودی از زیارت انور با سعادت متنورتان!..
کی گفت بیمعرفتی هاااااااان؟؟!!..بگو تا همینجا ای ثانیه ای قیمه قیمش کنم!..
مرسی از لینکوندن..منم همینکارو کردم!..فقط نمیدونم اسم وبلاگت چی بید؟..آخه تو وبلاگ دوستان دیدم نوشتن "آخ جون آپلود"..ولی این بالا نوشتی music center..من بیلمیرم بیلاخره کدومش چی بید؟!..من همون اولیه رو نوشتم..اگه غلطه.. آی غلطه آی غلطه!!
راستی..میبینم که مونیکا قلدره نیستش!!..هه هه هه..

پدرام چهارشنبه 2 اسفند 1385 ساعت 21:26 http://pedygol.blogspot.com

تا باشه ازین کارا!!..
میبیییییییینم که..مبارکه!!!!!!
ای وللللللل..ناقلا..پس تو هم آره و اینا؟؟!!..

مونیکا پنج‌شنبه 3 اسفند 1385 ساعت 00:51

سلام به به چشم دل ماروشن اونم ۱۹۰۹۸۸۹۶۹۶۸ واتش
پیدا شدی بالاخره.این شاهرخو باید فقط صداشو شنید من نگاش می کنم فقط می خندم آخه کمی تا قسمتی اوا تشریفات داره خیلی ناز داره.اما صداش خوبه
به قول اونورکیا تنکی هوووووووووووو

نیاز پنج‌شنبه 3 اسفند 1385 ساعت 08:13

حالا این کارا که گفتی چی هستن..میشه بگی...چه خانوم با شخصیتی!...خسته نباشی گلم...مرسی از اپ امروزت....پر توان وشاد...

مونیکا پنج‌شنبه 3 اسفند 1385 ساعت 12:22

سلام
ببین یعنی من اونطوری باشم خیلی بده؟؟؟از سرطانم بدتره؟آره؟وایییییییییی یعنی یه چیزایی تو مایه سرماخوردگیه؟؟
مامااااااااااااااااااااااااان من دارم می میرم کمک
حالا اینو تو پرانتز بخون آره متاسفانه یا خوشبختانه من اونجوریم البته با عده معدودی مثل دوستای گلی مثل تو خانمی نه.اما شخصیت غالب من اونه
من اینطوری نبودم ها تو بیمارستان عوضم کردن به جون خودم
می بوسمت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد