بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

یانگوم

 

خلاصه داستان:


 

داستن در حدود 500 سال قبل در زمان سلسله Chosun که کره به نظام انعطاف ناپذیر طبقاتی و ساختار اجتماعی مردانه خود می بالیداتفاق می افتد. "جواهری در قصر " داستانی واقعی در باره دختری افسانه ای(Jang-Geum) است که به نخستین زن پزشک درباری زمان خود تبدیل شد. بر مقام اجتماعی ضعیف خود به عنوان یک دختر سطح پایین در نظام اجتماعی مردانه و تبعیضات اجتماعی غلبه کرد و به مقام آشپز سلطنتی دست یافت و بعدها ل به پزشک درباری و پس از ان پزشک مخصوص شاه تبدیل شد. او همچنین لقب مخصوص "یان گوم بزرگ"(The Great Jang-Geum) را از شاه دریافت کرد
 
 
پسورد در قسمت نظرات
 
------------------
من همینارو از یانگوم و جواهری د رقصر دارم...بخدا پیدا و تنظیم کردنشو خیلی سخته....
 
از دوستانی هم که از مطب کپی می کنن خواهش می کنم نامی از وبلاگ ببرن
چون عزیزانی دیدم که از لینک اپلود شده وبلاگ من به نام خودشون استفاده می کنن
همیشه شاد و صا ایران باشید
نظرات 13 + ارسال نظر
عمو پنج‌شنبه 3 اسفند 1385 ساعت 15:51

سلام

راستی خاله یه خبر خوب برات دارم حسین رفته شیراز

من که خیلی خوشحال شدم

ژ یگولو پنج‌شنبه 3 اسفند 1385 ساعت 15:54

سلاممممممممممممممم بر فاطمه خانوم پر تلاش و زحت کش...

نه واقعا زحمت داره این کارات ...
میدونم خیلی مشکله...

موفق باشی..فعلا...

مونیکا جمعه 4 اسفند 1385 ساعت 14:18

سلام فاطمه خانم گل
مرسی بابا زدی تو خط سریالها هم که حالا پسورد کجاست؟؟؟
من آذری نیستم .آلما هم اسم آذریه و همون سیب که گفتیی میشه اما من لرم دخترم.

نیاز شنبه 5 اسفند 1385 ساعت 14:08

پس کو پسورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عزیزم برو قسمت نظراتت رو ببین

ali پنج‌شنبه 10 اسفند 1385 ساعت 01:05 http://Yahoo.com

سریال خوبی است

اتا دوشنبه 21 اسفند 1385 ساعت 00:14

[ بدون نام ] دوشنبه 21 اسفند 1385 ساعت 00:15

بلذابل دوشنبه 21 اسفند 1385 ساعت 00:16

لبابا ذاذلبا لذابا

[ بدون نام ] یکشنبه 19 فروردین 1386 ساعت 10:04

جانم

یعنی چی اونوقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 فروردین 1386 ساعت 11:27

لیبا

نیما شنبه 1 اردیبهشت 1386 ساعت 14:30

آخه کو این پسورد کجاست پسورد رو به بهم ایمیل بزن

علی پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1386 ساعت 13:33

لطفا پسورد عکسها را برام بفرستین
با تشکر فراوان

زهرا شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 19:46

یه سریال ایرانی بود به اسم مزرعه کوچک و کیهان ملکی توش بازی می کرد.میشه آهنگ تیتراژ آولش رو واسم پیدا کنی؟مرسی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد