بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

سلام

یه عکس داشتم دلم نیومد نزارمش اینجا

خودم خیلی دوسش دارم

حالا خودتون ببینید

کلیلک کن

نظرات 8 + ارسال نظر
نیاز یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 16:30

خیلی خوشکله...مرسی عزیزم...

نانی یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 18:38 http://nanny444s.blogfa.com

سلام من از طریق شاذه با تو آشنا شدم.وب خیلی جالبی داری میخواستم خواهش کنم آلبوم آفتاب مهتاب گروه تیکارو هم بذاری مرسی

ژ یگولو دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 00:04

عکس میبینیممممممم...

مرسی از عکس استاد...

خوش باشی..فعلا...

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 06:43

میگم اگه این یانگوم تو نداشت چی کار میکرد خاله؟

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 10:51

بلاخره امروز ویندوز ویستا را نصب کردم

یه نکات جالبی توش پیدا کردم


=گزارش توسط فرزاد در تاریخ هفتم اسفند ماه ۱۳۸۵ در ساعت ۱۰:۵۶ به وقت کامپیوتر فرزاد

نیاز دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 19:28

سلاممممم..خوبی عزیز....از مونیکا چه خبر...پیداش نیست...

پدرام دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 20:07 http://pedygol.blogspot.com

سلام فاطمه جان..
یه روز کامنتم رو دیدک..فرداش دیگه ندیدم..حالا اینکه چی شد که حذف شد خودمم نمیدونم..
خوشحالتر میشدم اگه رسم احترام و ادب رو بجا میاوردی و دلیل حذفشو بهم میگفتی..
ولی بهرحال..
شرمنده..دیگه منو از کامنت گذاشتن معذور بدار..ممنون..

پدرام دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 23:38 http://pedygol.blogspot.com

فاطمه جان..
از جوابت ممنون..
نمیدونم..شایدم اشتباه دیدم..کامنتی رو در همین پست و آخر همون شنبه شبی که آپ کردی نوشتم، فرستادم و اتفاقا یک ساعت بعد هم تایید شده دیدمش..جهت یادآوری هم خدمتت عرض شود که راجع به همون عکسه که لینکشو گذاشتی بود..و در مورد مونیکا و این عکس و غیره..
تا بحال شکی نداشتم که این کامنت رو یک بار تایید شده دیدم و بار بعد حذف شده..اما اگه خودت اینطور میگی پس شرمنده شاید اشتباه از بنده بوده..
بهرحال..من مشکلی با پاک شدن و حذف و تاییدی و هیچکدام از این چیزها ندارم..اینجا وبلاگ شخصیه و هرکاری هم صاحبش خواست میتونه و حق داری بکنه..فقط گفتم که به رسم احترام و ادب بد نیست که اگه اینکار رو کردی قبل و یا بعدش یه اطلاعی هم به نویسنده اش بدی (البته اگه نویسنده کامنت مثل اون مثالی که زدی نباشه بلکه دوستی از دوستانت باشه که شاید ناخواسته مرتکب نوشتن همچین کامنت اشتباهی شده)..حالا یا آف بزاری یا آن یا میل یا هرچیز دبگه..که هم اطلاع از حذف کامنت بدی هم دلیلشو بگی تا طرف مقابل هم مشکل رو بفهمه تا دیگه ازین کامنتهای مشکلات دار ننویسه..همین..بازم میگم..من هیچ مشکلی با اینگونه کارها ندارم..فقط میگم اگه قراره انجام بشه بهتره اطلاع هم داده بشه..
ممنون..
(من خیلی خوشحال میشم که با دوستان معاشرت مجازی داشته باشم..اتفاقا هدف هم از وبلاگسازی و نویسی و گردی و کامنتگذاری همینه..فقط خواستم سوتفاهمی نباشه..میبینمت خانوم گل)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد