بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

وبلاگ

امروز براتون یه وب سایت بهتر بگم برا نیاز عزیزم یه وب سایت دارم

که پر از اطلاعاتی درباره یانگوم

جواهری در قصر

حتمن طرفدارای یانگوم ببیننش

عمو جون شما بیا این ور باهات کار دارم

-----------------

ضمنن از کامنتهاتون بسیار بسیار خوشحال میشم ...خواهشن اونارو از من دریغ نکنید مخصوصا دوستای خوب خودم و دکتر عزیز

کامنتدونی رو بدون تاییده کردم تا دوستان راحتر کامنت بزارن...

ممنون از همه شما

نظرات 9 + ارسال نظر
چاپاریست سه‌شنبه 8 اسفند 1385 ساعت 11:54 http://www.chaparist.blogfa.com

مرکز تبلیغات آنلاین چاپاریست
معرفی مشاغل
معرفی محصول
تامین نیازمندیها
قرار دادن تبلیغ متنی و عکسی رایگان در
www.chaparist.com
www.chaparist.net
سرویس سرگرمی چاپاریست(دانلودنرم افزار،گالری عکس،
http://www.zone.chaparist.com
نظرتون در مورد تبادل لینک بگویید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اسفند 1385 ساعت 13:29

خاله دوباره یانگووووووووووم ( گریه )

اصلا یه خواستگار خوب براش سراغ دارم

میخواهی شوهرش بدی بره؟

خاله شماره شناس نامش چنده ؟

نیاز سه‌شنبه 8 اسفند 1385 ساعت 16:32

سلام گل خوشکلم...مرسی عزیزم...میرم ببینمش....یه دنیا بوس....راستی از مونیکا چه خبر؟

شاذه سه‌شنبه 8 اسفند 1385 ساعت 17:43 http://shazze.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااام
وای باورم نمیشه نظراتت باز شد!!!!!!!!!!!!
مرسی گلم اگه برام بذاری ممنون میشم.

پدرام سه‌شنبه 8 اسفند 1385 ساعت 17:50 http://pedygol.blogpot.com

سلام فاطمه جان..
خوبی خانوم؟..خوشی؟..
چشم..
اینم کامنت..
امیدوارم مشکل قبلی حل شده باشه...
در مورد مونیکا هم..نه بخدا..من کاریش نکردم!!..
حالش خوبه..نگران نباش..فقط یه کمی سرش شلوغه..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اسفند 1385 ساعت 19:00

خاله به خاطر کاوش و دست کاری کردین ویندوز ویستام

ویندوز به نابودی کشیده شد و دیگر بالا نمی آید

الانم به زمان عهد قاجاریه (ویندوز ایس پی) برگشتم

تا ببینم مشکل از کجا بوده است و باید باره دیگر

به ترتیب :

۲ عدد ویندوز ایس پی و ۱ عدد ویندوز ویستا نصب نمایم

به همین دلیل امشب از فرستادن همون که خودت میدونی

معذورم !

انشاالله فردا

=گزارش توسط فرزاد در تاریخ سه شنبه 8 اسفند1385

در ساعت ۱۹:۰۴ به وقت کامیپیوتر فرزاد

مونیکا سه‌شنبه 8 اسفند 1385 ساعت 20:22

سلام خانم گل چطوری؟
شرمنده نگرانتون کردم.اصولن لوسی خونم پایین رفته بود.می گم اینقده از یانگوم گفتی من دیگه ارم ننگاه می کنم ببینم چیه اینهمه طرفدار داره.بدک نیست.راستی دکتر نمی تونه منو بکشه اصلن زورش نمی رسه .نگران نشو من خوبم میام جبران میکنم غیبتو
بوس تا بعد

ژ یگولو چهارشنبه 9 اسفند 1385 ساعت 03:06

سلاممممممممممممممممممممم فاطیما جان...

خوبی؟؟؟

چند روزه غیب شدی نیستیا...قایم موشکم که بازی میکنی باهام که...

خوش باشی عزیز...

میگما ...:دی..خوش میگذره..مامان رفت...

تیده ا دوشنبه 14 اسفند 1385 ساعت 17:37 http://ghalb-yakhi.persianblog.com

سلام
وای من عاشق یانگومم
مرسی از لینک باحالت
به منم سر بزنی خوشحال میشم موفق باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد