بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

سلام علیکم

از امروز می خوام اهنگهای در خواستی رو هم تاحد توانم جواب بدم

خوشحال میشم اگه کمکی از دستم بر بیاد

و شروع کار با اهنگی درخواستی دکتر پدارم شروع می کنم

آهنگ گریز با صدای ابی

گریز

نظرات 10 + ارسال نظر
someone شنبه 19 اسفند 1385 ساعت 13:06 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

موفق باشی .....

[ بدون نام ] شنبه 19 اسفند 1385 ساعت 13:49

اولا دکتر پدارم نه و دکتر پدرام !

سوتی را دادی خاله ! سوتی کده آپ شد !!!

خاله آف که گذاشتم نرسیده؟

طوری نیست اینجا برات میزارم !

خواستی تایید نکن !

http://kronos.persiangig.com/cms/Ami.wma

مونیکا شنبه 19 اسفند 1385 ساعت 14:27

سلام خانم گل
چطوری؟بابا من غیبت نداشتم که دعوا می کنی.تو تند تند پست زدی.منم فکر نمی کردم اومده باشی بعد از اون غیبت کبری.
حالا چرا دکتر؟؟هان؟؟من حسودیم شد آقا این تبعیضه.
من حالا که اینطوریه یه آهنگ سخت می خوام.آهنگ آغوش تو از آلبوم دریچه منصور.
نیاز کجاست نیستش؟؟
بوس بوس

ذبیح شنبه 19 اسفند 1385 ساعت 15:14 http://www.zabih82.blogfa.com

با سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارید از مطالب قشنگ تون استفاده کردم و لذت بردم
امیدوارم مدر کار وبلاگ نویسی آینده درخشانی داشته باشید و براتون ارزوی بهترین ها را دارم
همواره شاد و سربلند باشید
در پناه حکیم و مهربان
[گل]×××××××××
@@@@@@@@@@@@@@@@@@[گل][گل][گل]

ژ یگولو یکشنبه 20 اسفند 1385 ساعت 01:34

سلامممممممممممم...

ایولللللللللللل به این جواب دادنت به اهنگای درخواستی...

عاشق ابی هستم...

واما یه چیز دیگه..این مونیکا از کجا میدونست که من خیلی وقته دارم دنبال این اهنگ منصور میگردم هان؟؟؟
ایولللللللللللل مونیکا جان...همین امروزم داشتم با خودم فک میکردم بیام بهت بگم از یه جای اگه نداری واسم گیر بیاری..به خدا راست میگم..حالا که اومدم کلی ذوق کردم که ایوللللللل هم به تو که میخوای اهنگای درخواستی رو بزاری وهم به مونیکا که اسم اهنگه رو که من یادم نمیومد گفته...

پس حتما حتما ایندفعه نوبت مونیکاست و البته من که یکیه جفتش...همون اهنگ اغوش تو...

مونیکا خانوم ببخشید فوضولی کردم خوندم کامنتتونو...(چشمک)...:دی

خوش باشی..فعلا...

شاذه یکشنبه 20 اسفند 1385 ساعت 02:51 http://shazze.blogsky.com

سلام
وای مرسی. من عاشق صدای ابیم. اگرچه الان شاید ده ساله آهنگاشو گوش ندادم!! ولی صدا شو دوست دارم.
منم درخواست: خداحافظ همین حالا.....
نشدم نشد. میدونم خیلی واسش زحمت کشیدی. همینجوریم شرمنده ام.

نیلوفر یکشنبه 20 اسفند 1385 ساعت 06:25

الهی فدات بشم
الهی قربونت بشم
باللاخره اومد
ایشالله هر چی از خدا می خوای بهت بده

علی یکشنبه 20 اسفند 1385 ساعت 09:31 http://iswg2iswg.coo.ir

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی دارین ممنون میشم اگه به ما هم سر بزنین. امیدوارم در تمام لحظات زندگیتون موفق باشین فعلا یا علی.
[گل]

محمد رضا یکشنبه 20 اسفند 1385 ساعت 10:46

مرسی فاطمه جون!
قربون شکل ماهت بشم الهی :-*
نمی دونی چقد دنبال این آهنگ بودم
مرسی
:-*

محمد رضا یکشنبه 20 اسفند 1385 ساعت 10:48

من الان دانلودش کردم!
اما من اینو نمی خواستم!
ایون داشتم همونی که جدید خوندرو می خواستم :((

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد