بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

قمیشی

استاد عزیز...سیاووش قمیشی

میریم سراغ آلبوم

 

 غروب با طلوع

فرنگیس

خوابه بارون

فاصله

طلوع

بارون

غروب

همیشه شاد و صا ایران بمانید.........پیش ا پیش عیدتون هم مبارک

نظرات 8 + ارسال نظر
نیاز شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 15:05

دست شما درد نکنه گل خوشگلم...بوس

مانی شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 15:21

اگه می شه ترانه ی نوش آفرین به نام آ شتی آشتی بزاریذ برای دانلود اگه بگذارید ممنون می شم

حق با من است شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 15:45 http://faryad57.blogfa.com

سلام
خوب و خواندنی بود
به ما هم سری بزن

شاذه شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 16:20

سلاااااااااااااااااام
آپ شد!!!!!!!!!!!!! (یه صفحه!)
وای من جوونیام عاشق سیاوش قمیشی بودم. عاشق پرنده های قفسی... هی جوونی کجایی که یادت بخیر!!!!
پ.ن مامانا باید اینجوری بگن. حتی اگه در اوان بیست و هفت سالگی باشن!!!

سیمین شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 22:39 http://www.cmin.blogfa.com

سلام
میشه آهنگ بلاگ خودتون رو برا دانلود بزارید ؟

مونیکا شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 23:56

سلام خوبی خانم فعال؟؟خدایی فکر کنم بین ما ۴تا تو زرنگتری بعد نیاز بعد من بعدم این دکتر تنبله.
این آهنگا اجرای جدید قبلیهان؟؟یعنی قدیمیها؟؟
خوش باشی

ژ یگولو یکشنبه 27 اسفند 1385 ساعت 00:30

سلام فاطمه...

ایوللللللللللللللل قمیشی...عاشخشم...خیلی باحاله...هم اهنگای قدیمیش و هم اهنگای جدیدش..همش قشنگه...مرسی از این انتخابت..

موفق باشی...فعلا...

[ بدون نام ] یکشنبه 27 اسفند 1385 ساعت 07:01

یادش بخیر خاله ...

[میدونم آخ که دیگه فرنگیس عشق تو داغونم کرد !

به کی بگم که چشمات ... ( بقیه را یادم نیست )]

مرسی ! خاطرات زنده شد !!!

حالا که ما قراره برم سفر آهنگ قشنگ هارو آپ میکنی؟

فعلا خاله



ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد