بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

قصه باران

با سلام

دوباره با اهنگهای درخواستی در خدمتتون هستم

اولین اهنگ درخواستی آهنگ آشتی آشتی از آلبوم عطش نوش آفرین با درخواست آقا مانی عزیز

آشتی آشتی128Kps)

آشتی آشتی (24Kps)

در ضمن آقا مانی شما می تونید آلبوم کامل از آرشیو همین وبلاگ دانلود کنید.....ممنون..

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دومین آهنگ درخواستی آهنگ قصه بارون که آهنگ وبلاگ خودم هم هست از اندی به درخواست سیمین خانوم عزیز

قصه بارون

من عاشق بارون  و عاشق این اهنگم....برا زیر بارون راه رفتنم یه لقب به من دادن میخوام از دوستام که این لقب حدس بزنن

چیه از بیکاری که بهتره!!!!!!!!!!!!                   

نظرات 12 + ارسال نظر
سیمین یکشنبه 27 اسفند 1385 ساعت 11:56

سلام
مرسی خانومی از آهنگ از صبح خودم دنبالش بودم ولی برای دانلود پیداش نمیکردم دیییییییییی
خیلی منم دوسش دارم
خواهش میکنم بلاگ خودتونه

سیمین یکشنبه 27 اسفند 1385 ساعت 12:55

راستی من لینکتون کردم

شاذه یکشنبه 27 اسفند 1385 ساعت 16:17

سلام
منم آهنگ درخواستییییییییییییی
یه آپ نیم صفحه ای کردم. اگه خیلی ناراحت نمی شی بیا مامانی

نیاز یکشنبه 27 اسفند 1385 ساعت 21:33

خسته نباشی.....دستت درد نکنه گلم....دوستت دارم هوارتا..

پدرام دوشنبه 28 اسفند 1385 ساعت 03:48 http://pedygol.blogspot.com

سلاااام بر فاطمه خانوم عزیز جانم!..
خوفی خانوم؟!..خوشی که ایشالا؟..یا نکنه هنوزم بهتری؟!..
مرسی خاونم از تمامی این زحماتی که برای جوونای این ملکت میکشی!!..حیف که کسی قدر نمیدونه!..
اصلا بیخیال کسی..خودم قدر تو رو میدونم!!..نیاد اون روزی که بی تو بمونیم!!..آلالای لا لالای..آلالای لا لا لای...آبیاریک الللللله!...
خب..من با اجازت یه چند روزی نیستم..
پیشاپیش سال شدیدا نوی جدید رو بهت تبریک اونم بطور شدیداللحنی عرض می کنم!..
ایشالا در سال جدید شاد شاد خوب خوب سربلند سبلنذ موفق موفق پیروز پیروز..دیگه دیگه..دیگه چی؟!..خلاصه هر چی خوبه باشی!..
و بقول خودت: هر روزش صا ایران تر از پری روز!!..
همیشه و مثل همیشه شاد و خندون و شنگول باشی!..

مونیکا دوشنبه 28 اسفند 1385 ساعت 08:22

فاطمه خانم گل سلام چطورکیا هستی؟
شما آپ کن هرچی خواستی بنویس اصن خواستی فحش بده به پدرام دل منم شاد میشه.
راستی جلو جلو سال نو مبارک ایشااله به هرچی می خوای برسی کوچولوی جمع یوونه ها(عجب احترامی گذاشتم به خودمون)
بوس بوس

ژ یگولو دوشنبه 28 اسفند 1385 ساعت 14:19

کیه که بارونو دوست نداشته باشه و زیر بارون راه رفتنو...

من که عاشخشم...

این ترانه اندی هم خوبه..یعنی عالیه...میسی...

...

راستی حدس بزنیم لقبتو جایزه هم داره...:دی
اگه جایزه داره به خودمون فشار بیاریم فک کنیم...

نیاز دوشنبه 28 اسفند 1385 ساعت 19:03

پیشاپیش سال نو مبارک عزیز دلم....ایشالا به ارزوهای بزرگ و کوچیکت برسی ...بی خودی هم غصه نخوری..حیف گلی مثله توئه..قربونت...

اکبر سه‌شنبه 29 اسفند 1385 ساعت 14:13

سلام

خاله جون من هم از طرف خودم وحسین سال نو به خودت و خانوادت تبریک میگویم وامیدوارم سالی پر از شادی ونشاد داشته باشی.

شاد باشی

مونیکا سه‌شنبه 29 اسفند 1385 ساعت 17:24

سلام سال نو مبارک امشبه دیگه
چی بهت می گن؟؟منم زیر بارون میرم زیاد ببینم به منم می خوره یا نه
بوس

سیمین سه‌شنبه 29 اسفند 1385 ساعت 19:15

سال نو مبارک خانوم خانوماااااااااااااا

غلام رضا دوشنبه 20 فروردین 1386 ساعت 13:02 http://vetamin.blogfa.com

وبلاگ خوبی داری امد وارم ژسروز باشید به وبالگ من هم سری بزن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد