بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

نظرات 16 + ارسال نظر
ژ یگولو چهارشنبه 22 فروردین 1386 ساعت 02:09

سلاممممممممممممممم...

بهتری؟؟؟

میگما من که کلیک نکرده رفتم تو اون یکی...:دی

فعلا...

سجاد چهارشنبه 22 فروردین 1386 ساعت 17:18 http://sajjadomidi.blogfa.com/

سلام وبت خیلی قشنگه
موفق باشی

وبت هر روز داره بهتر میشه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ00ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
_________________00_00_________________
________________00___00________________
_______________00_____00_______________
______________00_______00______________
_____________00_________00_____________
00000000000000___________00_000000000000
__00______________0یه0______________00__
____00________0ستاره خوشگل0_______00___
______00_________0برای0_________00______
________00_____0تو دوست0_____00________
__________00_____0عزیزم0_____00__________
_________00_________________00_________
________00________0000________00_______
_______00_______00____00_______00______
______00_____00__________00_____00_____
_____00___00________________00___00____
____0000________________________0000___
___000____________________________

سجاد چهارشنبه 22 فروردین 1386 ساعت 17:20

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام دوست عزیزم ..........
وبلاگ واقعا قشنگی داری گلم...
منتظرحضور سبزتون هستم.
_________¤¤¤¤¤¤¤_____________¤¤¤¤¤¤¤______________
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤_____
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤____
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤___
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤___
¤¤¤¤¤کلبه پائیز ××××××××××××× ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤__
¤¤¤¤من بی تو یه ناتمومم¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤__
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤من بی تو یه نیمه جونم¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ دور از تو نزار بمونم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤من بی تو نه نمیتونم¤___
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤____
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤______
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___________
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤______________
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________________
_________________¤¤¤¤ ¤¤.¤¤¤¤¤¤¤¤__________________
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____________________
_____________________¤ ......¤_______________________
عاشقانه ترین نگاهم را روی قایقی از باد نشانــــدم و پارو زنان سوی تو فرستادم
وقتی به ساحل نگاهت رسیـــــــد تو چشمانت را
بستی و قایقم غرق شد

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 فروردین 1386 ساعت 19:30

چه جالب !

خاله هنوز اون وبلاگتو که داری ؟؟؟

ایول !

ولی این یکی را بیشتر دوست دارم !

فعلا خاله

شاذه پنج‌شنبه 23 فروردین 1386 ساعت 11:59

سلااااااااااااااااااااااااااااااام مامانیییییییییییییییییییییییی
خوبی؟ عزیزم برگشتم. آپیدم و اینا. البته خیلی دلتو صابون نزن. نصف صفحه بیشتر نیست:(
وایییییییییییییییییییییی مرسی از شازده خانوم. خیلی مرسی. ببخشین و اینا
کلیک کردم می دونی چی شد؟ معمولاْ سرعت که خوب نباشه نوشته ها میان سمایلیا دیر میان یا نمیان. ولی این فقط سمایلی ها اومد!!!! منم گذاشتم تو فیوریتم تو یه فرصت دیگه بازش کنم.

پدرام پنج‌شنبه 23 فروردین 1386 ساعت 22:45 http://pedygol.blogspot.com

سلام بر فاطمه خانوم عزیز..
شرمنده که یه مدتی غیبت صغری داشتم!!..دارم آماده میشم برای یه غیبت کبری!!..ممکنه فردا تو یه پست بنویسم..اگرم ننوشتم: من یحتمل از شنبه اینجورا دیگه نباشم..تا احتمالا یک ماه دیگه..هر خوبی دید احتملا اشتباهی شده و هر بدی هم دیدی یختمل حقت بوده!!..;)
به هر حال..حلالم کن تا ببینم بعد زا ۱ ماه زنده میمونم یا نه!..
حالا هم میرم اون یکی وبت رو بخونم ببینم جریان چی بید!..فعلا..

مانی جمعه 24 فروردین 1386 ساعت 10:42 http://www.alein.blogsky.com

سلام
وب لاگ من فیلتر شده البته در شهرستانها . من به آدرس www.alein.blogsky.com اسباب کشی کردم خوشحال میشم به من سر بزنی و تو لیست دوستات لینک جدید من رو وارد کنی یا یه جورایی به بقیه هم خبر بدی.. ممنونم.(رویای زندگی من)
مانی

مونیکاا یکشنبه 26 فروردین 1386 ساعت 07:56

سلام
تو کجایی؟توام رفتی غار کناری نیاز؟ای بابا دو روز اینارو ول می کنی میرن غیب می شن.بیا دخملم
بوس

مصطفی یکشنبه 26 فروردین 1386 ساعت 14:16 http://osoolgara.blogsky.com/

خوب توضیح نداره که...یه آهنگ اعتراض آمیزه با تصاویری از جنگ عراق.
در ضمن اگه اولشو بخونید میبینید که یه بیانیه است که میگه ما میخواهیم برگردیم خونمون(یعتی سربازهای آمریکایی میگن)بعدش اینکه این یکی از آهنگ های مورد علاقمه.سومن هم اینکه اگر متن آهنگ رو می خواهید کافیه fine again رو جستجو کنید.در مورد سوالتون هم اینکه هیچ هم خنده دار نیست...ولی تابلویه که اجباری نبوده...اگه دقت میکردید توی مصاحبهی مطبوعاتیشون از روی نوشته میخوندن...ولی توی ایران لا اقل خودشون بودن که حرف میزدن.
"راستی این آدرس وبلاگتون رو هم هر وقت نظر دادید بنویسید...به خدا کار سختی نیست.خرجش فقط یه دبل کلیکه؛

اراک وب دوشنبه 27 فروردین 1386 ساعت 20:54 http://www.arak.tk

سلام خاله جوون
البته ببخشید خودمونی شدم ! از دوستان اقتباس کردم
غرض از مزاحمت :
منم آپیدم...
بیا حتما !
ضمنا چت وبلاگم راه افتاده بیا ببین و البته باید بگم منو ها باز شو هستن و بعد از کلیک روی اسم ,,وب چت,, باکس مربوطه باز می شه و میتونی نظر بدی و...
مرسی
تا بعد بای

نیاز سه‌شنبه 28 فروردین 1386 ساعت 13:37

من اپم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 فروردین 1386 ساعت 14:49

ها؟

نیاز سه‌شنبه 28 فروردین 1386 ساعت 16:03

کجایی تو؟؟؟

مونیکا سه‌شنبه 28 فروردین 1386 ساعت 20:55

سلام پس شکر خدا هستی شوهر نکردی
ببین این پاک کن رو امتحان کن اما به نیاز هم گفتم چیزهای خوب رو پاک نمی کنه پس سعی نکن چیزی از خودت پاک کنی خوشگلم
بوس بوس

نیاز چهارشنبه 29 فروردین 1386 ساعت 20:15

تو نمیخوای اپ کنی؟؟؟...نه تو این یکی خبریه نه اون یکی وبلاگ!!!

حسین پنج‌شنبه 30 فروردین 1386 ساعت 17:17 http://silentsong.blogsky.com

خیلی خوبه عالی ( وبلاگت )

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد