بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

قانون عشق می شکنم به خاطر تو عشق من....

سلام علیکم

با یه پست درخواستی دیگه برگشتم

آهنگ درخواستی مامانی شاذه به نام

قانون شکن از فرشید امین

قانون شکن

دوستان بابت تاخیر معذرت میخوام...

هر چقدر نشستم تا کسی یه درخواستی دیگه بده دو تا باهم بزارم...

ولی دیدم نه ملت مارو یادشون نمیاد...از لحاظ اهنگ میگم

صا بمانید....

نظرات 11 + ارسال نظر
محدثه یکشنبه 30 اردیبهشت 1386 ساعت 12:07

فدای تو

نیاز یکشنبه 30 اردیبهشت 1386 ساعت 14:11

دستت درد نکنه...جات خالی بودا!

s-e-s یکشنبه 30 اردیبهشت 1386 ساعت 14:38 http://s-e-s.blogsky.com

سلام
روز نوشت های من...
چه طوره؟...

شاذه یکشنبه 30 اردیبهشت 1386 ساعت 15:21

سلاااااااااام
مرسیییییییییییی
چه خبر؟ بی خبرم نذاری. نگرانتم.

حسین یکشنبه 30 اردیبهشت 1386 ساعت 15:21 http://silentsong.blogsky.com

سلام. خوبی؟ خسته نباشی.
کجایی ؟ کم پیدا؟
فعلا.

s-e-s یکشنبه 30 اردیبهشت 1386 ساعت 21:19

سلام
عوضش کردم رنگ وبلاگ و ببین چه طوره!
منتظرتم

الهه ی باران یکشنبه 30 اردیبهشت 1386 ساعت 22:16 http://s-e-s.blogsky.com

سلام
من خودم و با این اسم وبلاگم کشتم
ولی بالاخره آخرین و انتخاب کردم...الهه باران همونی که لینکش و گذاشتم تو وبلاگم...وبلاگ قبلیم بود که پر پر شد و رفت اما اسمش و زنده نگه داشتم
گفتم خبرت بدم اسم لینکم و که گذاشتی عوضش کنی
ممنون می شم
بای

ژ یگولو دوشنبه 31 اردیبهشت 1386 ساعت 01:28

سلامممممممممممممممممممم فاطمه خانوم گل...

ایوللللللللللل درستش کردی میبینم شیرینکاریتو...:دی

نخیرم...مگه میشه کسی شما رو فراموش کنه پرنسس...

خوش باشی عزیز...مواظبت خودت باش..فعلا...

ژ یگولو دوشنبه 31 اردیبهشت 1386 ساعت 01:29

راستی یه چیز دیگه..این اهنگ وبلاگتم ایندفعه دیگه اساسی منو مرده...خندههههههههه...

بی وفایی...:دی

مونیکا دوشنبه 31 اردیبهشت 1386 ساعت 07:38

سلام
خوبی؟بابا چه خبره من دو روز میرم ددر شما دوتا چوب برمیدارید.آخه من پیرزن چقدر نیرو دارم هی تند تند آپ کنم مگه.
حالا من نبودم بچه های خوبی بودید؟ببین من بازم درخواستی دارم همینیه که هست.نه نه دنی رو نمی خوام اسم آهنگ اینه:مادر از اندی
قدیمیه می دونم منم قدیمیم خوب.اگه داشتی مرسی اگرم نه بازم مرسی
بوس بوس

حسین یکشنبه 6 خرداد 1386 ساعت 13:30 http://silentsong.blogsky.com

سلام فاطمه خانوم خوبین؟
خسته نباشی.

سلام ممنون
شما خوب هستی؟؟؟

همچنین
باز این وبلاگ شما که دیر میاد بالا....چند بار سعی کردم ولی نتونستم باز کنم...امیدوارم بیاید و اینو بخونید

یا حق....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد