بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

ما را گرفت

سلام احوالات؟


چیزه ما اینقد رفتیم تو بحر لاغر شدنین که الان داریم می بینیم  که ای بابا لاغر شدن داره مارو میگیره


عرض به حضور یه عده ای از دوستان که یادشون نرفته


از تاریخ قبلی تا به  این ساعت که در خدمت شما هستم دقیقا 3کیلو همراه با کاهش سایز کم کردم


به نظر خودم و دکترم خیلی خوبه 

همچین در ذوق این کاهش وزن هستیم که نپرسید بهتره 


خطاب به یه نفر:


خوبت شد دیدی چقد کم کردم 


برم اسپند دود کنم الان چشم میخورم



***************************************************

دوست نمیدونم میشه بهت گفت یا نه دیروز بهم ثابت کردی که هنوزم بچه ای و نمیشه باهات حرف زد


من اومدم پیش تو تا به خودم ثابت کنم که هنوزم هنوزه همون آدم جسور هستم


ولی دوستم چرا نمیخوای حقیقتو قبول کنی 


تو چشات میتونستم به راحتی دروغ بودن حرفاتو ببینم 


همه چیزایی که بهت گفتم راست بود و رک 


دلیلی برا تحقیر کردن من نداشتی ولی براحتی نفس کشیدن تحقیرم کردی و کلی حرف بارم کردی نمیدونم متوجه لبخند و سکوت من نشدی که ادامه دادی


بهرحال اون چیزی که احساس سنگینی بهم میداد انجام دادم و دیگه خیالی نیس


اون یه تیکه باقی مانده رو هم بزار یه زمانه دیگه حل کنیم ظاهرا هنوز برا تو خیلی زوده


من راست قضیه رو بهت گفتم و تو بازم حرف خودتو زدی کاش اینقد بهم  احترام میذاشتی که حداقل به حرفام گوش بدی 


تحصیلات یه چیزه و داشتن درک وشعور یه چیزه دیگه!!!!



پ ن: این حرفا خطاب به یه دوست خاص بید


پ ن 2: خستم از آدمایی که نمیخوان بفهمن!!!!


پ ن 3: ماه پشت ابر نمیمونه میدونم یه روز راست حرفامو میفهمه و میاد سراغم 



نظرات 2 + ارسال نظر
شاذه جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 21:37 http://moon30.blogsky.com

سلام عزیز دلم
آفرین به تو! چند وقته سه کیلو کم کردی؟
منم هفت کیلو کم کردم. ولی اوووه هنوز خیلی مونده. نوجوونیم از الان 14 کیلو کمتر بودم. ولی الان دلم می خواد 24 کیلوی دیگه کم کنم و همچین قلمی بشم انشاالله...

سلام مامانی جونمممم

میسی مامانی تو ۲۱ روز فک کنم

اوه مامانی هفت کیلو!!!! تو چند وقت؟؟ زیاد نیس مامانی؟

چقد کم فرق کردی

ایشالا میشی مامانی
از چهارده رد میشی میرسی یه ۲۵

شاذه شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 01:08 http://moon30.blogsky.com

هفت کیلو چهل روز. ولی خوشم میاد. اینقدر ملایم و عاقلانه مسیر آدم رو اصلاح می کنه که اصلا حس نمی کنم که بهم فشار میاد. همه ی مسیرشو دوست دارم خدا رو شکر...

نه بابا چی چی رو کمه؟ 21 کیلو اضافه کردم از چهارده سال پیش. خیلیه! تازه این هفت کیلو همش مال پارساله. به خاطر قرصایی که می خوردم.
خدا کنه!! انشاالله تو هم به وزن ایده آلت برسی

اوه مامانی زیاده نیس

خویه مامانی عجله ای نداریم که یواش یواش کم می کنیم

مرسی میرسیم حتما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد