بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

قهوه...

آدم به گیجی و سربه هوایی من وجود نداره باور کن


قهوه ترک درست کردم گذاشتم کف کنه یادم رفته مونده همونجا و جوشیده


منم دارم برا خودم اس بازی میکنم آی دختر چرا انقد گیجی تو آخه!!!


یهو صدای مامان دراومد فاطمه چیو سوزندی؟!

من : هیچی مامان چیزی رو گاز نیس


منه خودم: وای قهوه جوشید بله بوشم داره میاد!!


پاشو برو جمع کن مامانت ببینه  میکشتت پاشو برووو میگم!!

نظرات 1 + ارسال نظر
شاذه شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 00:10 http://moon30.blogsky.com

عاشق قهوه ترکم! روزی دو سه چهار تا... همیشه هم اینقدر عجله دارم که زیرش تنده. در نتیجه ولش نمی کنم برم. ولی بالاخره گاهی سر میره...

میگی قهوه ترک چشام دیگه نمی بینن مثل این آدمای عاشق

آخه چیزه مامانی برا من سر نرفته جوشید و جزجز کرد سوخت خودم صدای ترق و تورق میشنیدم

در حد دو فنجان بود شانس اوردم مگرنه مامان حتمی منومیکشت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد