بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

دارم میرم

دارم میرم مشهد


مخاطب نداره مسلما کسی هم قرار نیست اینجارو بخونه

مسافرت رفتن من حتی تو دنیای واقعی برا کسی مهم نیس ! نمیدونم چه حسی داره اینکه به یکی بگی دارم میرم چند روزی نیستم! اونم نگرانت باشه بگه مراقب خودت باشه رسیدی خبر بده! من همیشه رفتم رسیدم برگشتم و کسی خبر نداشته!

دارم میرم همایش دانشگاه فردوسی

دوس داشتم میتونستم به محمد بگم! یعنی دوس داشتم انقد براش مهم باشم  که بگم و اونم  نگرانم باشه! ولی خوب مهم نیستم دیگه نمیتونم زورکی مهم بشم که

امروز تو کارگاه زهرا برام فال تاروت  و حافط گرفت


عجب چیزایی گفت ... سطح انرژی عجیب بالایی داره

اون انگار مشتاق تر از منه این داستان به سرانجام خوش برسه .. و با انرژی که اون داره میفرسته میخواد حتما آخر شاهنامه خوش باشه


والا از خدا پنهون که نیست که با خودمم تعارف ندارم که ... منم می خوام خوش باشه


فقط مشکل اینه .. نمیدونم چجوری !!

نظرات 4 + ارسال نظر
ن دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 19:42

مواظب خودت باش
سعی کن به خودت خوش بگذرونی
محمد هم نشد یکی بهترش میاد
یه چیز خوشگلم برا خودت بخر
مهم هم نیست کسی منتظرت نباشه خدا در رفت و برگشت همراهته

مچکرم دوستی از اینکه گفتی مراقب خودت باش

امیدوارم برگردی و بخونی

اینا فقط حرفای اعماق وجودمه که بروز نمیشه داد
من سالهاس که برا خودمم و بازم خواهم بود

یک مرد دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 23:54 http://Whiteshadow.blogsky.com

کی می ری ؟
کی می ای؟
مواظب خودت باش
رسیدی خبر بده

رفتم دارم برمیگردم

محمود سه‌شنبه 17 آبان 1401 ساعت 07:26 https://mahmod-dokmesaz.blogsky.com

سلام خوبی
امیدوارم به سلامتی بری و برگردی

سلام
ممنونم

علیرضا سه‌شنبه 17 آبان 1401 ساعت 08:46 https://malikhulia.blogsky.com/

تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز.
حافظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد