بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

دل من حتی ارزش ۱۵۰هزار تومانم نداشت که به این راحتی شیکستی!!!

قهوه...

آدم به گیجی و سربه هوایی من وجود نداره باور کن


قهوه ترک درست کردم گذاشتم کف کنه یادم رفته مونده همونجا و جوشیده


منم دارم برا خودم اس بازی میکنم آی دختر چرا انقد گیجی تو آخه!!!


یهو صدای مامان دراومد فاطمه چیو سوزندی؟!

من : هیچی مامان چیزی رو گاز نیس


منه خودم: وای قهوه جوشید بله بوشم داره میاد!!


پاشو برو جمع کن مامانت ببینه  میکشتت پاشو برووو میگم!!

اینو برام ایمیل کردن به نظرم باحال بود گفتم بزارم اینجا




Hi
How can you "SM_LE" Without "I"? How can you be "F_NE" without "I"? How can you "W_SH" Without "I"? How can you be "FR_END" without"I"? "I" am very important! *But this 'I' can never achieve S_CCESS without 'U' and that makes 'you' more important than 'I

تارکان

بیخود نیس این ترکیه ها به مگا استار خودشون افتخار میکنن


 معروفیتش به جایی رسیده که جمله ای از ترانه تارکان میرسه به تیتر یه روزنامه همسایه


خوش به حال تارکان کاش منم اینقد محبوب و معروف بودم

 

منکه کلی دوسش دارم عاشقشم اینا 


 سوای خوشگلی که داره صداش تکه و ترانه هاش متفاوت



البته که عاشق لبخندشم ای جان

 




پ ن: دلیل نوشتن این پست دیده شدن یه جمله از آخرین آهنگ مگا استار رو تیتر یه روزنامه ورزشی بود!



اس...

ای وای که این اس ام اسه داره دردسر میشه!!


D:

  یه اس گیر اوردم همچین توپ و خفن  از اون بدجور سرکاریا!!


تا همین الان کلی فش خوردمو خندیدم !!

چه حالی میده جاتون خالی!!


___________________


پسورد یه ایدی فقط فقط دو نفر داشته باشن احتمال هک شدنشم -0 باشه

بعد توام این ایدی با گوشی لاگین میکنی!


بعد یه چند ساعت میری می بینی که ا ا میگه شما خارج شدین باید دوباره وارد شین!!

بعد اینم در یه صورتی اتفاق میفته که یا ایدی از خود مسنجر یاهو لاگین شه یام که کلن یه جای دیگه با یه چیز دیگه لاگین شه !!

شمام که یه چند روز میشه از مسسنجر نرفتین!!

به این نتیجه میرسیم که نفر دوم مخفیانه میاد و میره خودشم لو نمیده!!


آره دادا درس حدس زدی خواستم بگم میدونم و چیزی نمیگم!!


همون موقع که گفتم میدونی چقد میرم و میام شاید بیایی!! گفتی اره میدونم با شکلک D: 


همون موقعم میدونستم!!!

عنوان ندارد...

اولین کس تو بودی....

نمیدونم واقعی بودی و دروغی ولی اون حس آرامشی که بهم بخشیدی لذت بردم و دوس دارم بازم تجربه کنم


بهم نشون دادی نمیشه همیشه بچه بود و باید بزرگ شد


نیمی از بزرگی من هستی با اینکه ازت بزرگترم ولی پیشت احساس آرامش میکنم


تو نگات دنبال چیزیم که نشون نمیدی!! از اون میترسم که دوستی توام دروغ باشه!

خیلی وقته دوستی ندارم که بهش اعتماد کنم نمیدونم به توام میتونم اعتماد کنم یا نه!!!


ولی ازت میخوام دوباره اون آرامش و بهم بدی ...!