بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

سال نو مبارک

امیدوارم سال جدید رو با هفت سینی از :

سلامت 2)سربلندی3)سرور4)سرسبزی5)صمیمیت6)سرخوشی7)سعادت

آغاز کنید

 

 

ضمن تشکر از همه دوستانی اومدن و سال نو تبریک گفتن

من همه برای شما عزیزان و خانواده شما سالی شاد و زیبا آرزومندم

و امید انکه زندگی نیز مانند فصل های سال بهاری شود

دوستدار همه شما..فاطمه

و شعار همیشگی:همیشه صا ایران بمانید

قصه باران

با سلام

دوباره با اهنگهای درخواستی در خدمتتون هستم

اولین اهنگ درخواستی آهنگ آشتی آشتی از آلبوم عطش نوش آفرین با درخواست آقا مانی عزیز

آشتی آشتی128Kps)

آشتی آشتی (24Kps)

در ضمن آقا مانی شما می تونید آلبوم کامل از آرشیو همین وبلاگ دانلود کنید.....ممنون..

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دومین آهنگ درخواستی آهنگ قصه بارون که آهنگ وبلاگ خودم هم هست از اندی به درخواست سیمین خانوم عزیز

قصه بارون

من عاشق بارون  و عاشق این اهنگم....برا زیر بارون راه رفتنم یه لقب به من دادن میخوام از دوستام که این لقب حدس بزنن

چیه از بیکاری که بهتره!!!!!!!!!!!!                   

قمیشی

استاد عزیز...سیاووش قمیشی

میریم سراغ آلبوم

 

 غروب با طلوع

فرنگیس

خوابه بارون

فاصله

طلوع

بارون

غروب

همیشه شاد و صا ایران بمانید.........پیش ا پیش عیدتون هم مبارک

وفااااااا

سلام

با سومین پست درخواستی در خدمت هستم

حتمن سریال زیبای وفایادتونه ...من عاشق شخصیت ژوبین بود...هنوز هم خیلی دوسش دارم

تیتراژ پایانی اون سریال برام شما دوستان و نیاز گلم دارم

امیدوارم خوشتون بیاد

موسیقی تیتراژ پایانی سریال وفا با صدای محمد اصفهانی

دانلود

------------

شاذه جان دارم دنبال اون اهنگی که خواستی هنوز می گردم...ولی قول میدم که حتمن برات بزارم

 

یا حق

همیشه صا ایران بمانید

 ------

دوستی لطف کردن خیلی محترمانه پسورد خواستن...

باد بگم پسورد تمام فایلهایی که من میزارم دوتا آدرس دیگر وبلاگ که در بالا در عنوان هستش ..هستن...

من گفتم در قسمت نظرات...تا دوستی که میخواد عکس ببینه

بیاد تو قسمت نظرات تا هم نظری بده هم دلیلی بشه برای ارتباط دو وبلاگ

ممنون...یا حق

در خواستی

سلام به دوستای گلم

 

دومین اهنگ در خواستی

آغوش تو با صدای منصور

آغوش تو

 

بیا آغوش تو امن و امینه
عروس خاطرات سرزمینه
اگه کوهی بشینه سر راهم
به بال یک غزل می پیچه آهم
به بال یک غزل می پیچه آهم

واسه بی طاقتیهات چاره میشم
نباشی من خودم بیچاره میشم
میشم خاک حریم معبد عشق
که با عطر نگات همسایه میشم
که با عطر نگات همسایه میشم

بیا آغوش تو امن و امینه
عروس خاطرات سرزمینه
اگه کوهی بشینه سر راهم
به بال یک غزل می پیچه آهم
به بال یک غزل می پیچه آهم

تا وقتی توی آسمون ستاره می درخشه
نقشای رنگی میشینه رو برگای بنفشه
تا وقتی که خدا همین خدای مهربونه
دو کفتر سفید عشق میرن تو آشیونه

بیا آغوش تو امن و امینه
عروس خاطرات سرزمینه
اگه کوهی بشینه سر راهم
به بال یک غزل می پیچه آهم
به بال یک غزل می پیچه آهم

-----------------

مونیکا جان و ژیگولو خان عزیز امیدوارم این همون اهنگی باشه که شما میخواید

اگه نبود بازم در خدمتتون هستم


سلام علیکم

از امروز می خوام اهنگهای در خواستی رو هم تاحد توانم جواب بدم

خوشحال میشم اگه کمکی از دستم بر بیاد

و شروع کار با اهنگی درخواستی دکتر پدارم شروع می کنم

آهنگ گریز با صدای ابی

گریز

واااااا

سلام

ایندفعه من اومدم بلوگ اسکای رفته بود

جالب بود قسمت نظرات هر وبلاگی باز کردم برام باز شد...ولی صفحه اصلی و هیچکدام از وبلاگا باز نمیشد....

میریم سراغ اهنگهای امروز

آلبوم جدید نوید وامید به نام : فریاد

چی میشد

قاصدک

گریز????     همراه با ابی

سایه عشق

عشق جاوید

چرا   ؟

Roof On Fire    

انتظار

دلت میاد

فردا یه روز دیگه است      همراه با جاسمین طباطبایی

همیشه شاد و صا ایران باشید

--------------------

راستی چرا همه دوستان غیب شدن...

نیاز ..مونیکا..دکتر جان کجایین؟؟!!!!!!