بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

تو...


یکنفر در هـمین نزدیکــی ها چــیزی به وسعت یک زنــدگی برایت جا گذاشته است

خیالـــت راحت باشد آرامچشمهایت را ببــند ... ... ... ...

یکنفر برای همه نگرانـــــی هایت بیــدار است

یکنفر که از همه زیبایی های


دنیــا تـنهـا تـــو را بـــــاور دارد

...


فـــرامــوش کـــردن

تـــو
هنـــر میخواهد
و مـــن
بـــی هنـــرترین انســـان عـــالمـــم . . .

11

امروز 2011/11/11


ساعتم که بشه 11:11:11


چی میشه کلی عدد 1 یا 11 کنار هم!!

تورو...!


تورو دست خودش دادم که از حالم خبر داره


که حتی از تو چشماشو یه لحظه برنمیداره!


یاد شبای زمستون سال پیش...یاد هندزفری ... یاد چرخیدن تو حیاط خوابگاه...

یاد گریه روزای آخر...یاد سرمایی که تو جونم راه میرفت.... یاد آسمون پرستاره که سرم بالا بودو

نیگا میکردم...یاد زمستون ۸۹... و یاد تو!!!

میدونم


همیشه لحظه آخر خدا نزدیکتر میشه!!

پیشواز...

چه اهنگ پیشوازی گذاشتم من


چند روز پیش ایرانسل اس داد:کلاه قرمزی و پسرخاله اینبار در آهنگ پیشواز...

منم که آخر بعضی چیزا

سه تا بود اولیشم آقای رارتده خودمون... زودی کد آهنگو عوض کردمو و شد کلاه قرمزی ...

از اون روز هر کی زنگ میزنه اولین حرفی که میگه اینه که یاد بچگیم افتادم!!


یکیش این دکتر خودمون بود .... گوشیم سایلنت و صدا نداره..یبار زنگ زده برنداشتم دوبار نزن ۵ بار نزن... رفتم دیدم ۱۱ میس کال دارم...آآآآآآ ... دیدم ببه دکتره همش ... برداشتم زنگیدم میگم چیه تو که میدونی من حالا حالاها گوشی برنمیدارم... میگه میدونم داشتم آهنگ پیشوازتو گوش میدادم هییییییی بچگی..... من: بله مرسی


از موسسه زنگ زدن برنداشتم زنگیده خونه میگه :چرا گوشیتو بر نمیداری؟!!... تا بیام توضیح بدم دوباره میگه: چه اهنگ جالب و قدیمی گذاشتی منو بردی به بچگیم....من:

.....


ای بابا ای بابا شیطونه میگه بزنم لتو پارشون کنم


طرف دو گوشه ایرانو نگشته داره پز سفر به دوبی آنتالیا  مسکو اینارو میده

ای خدااااااااااا


ولم کن برم حسابشو برسم بابا تو بگو کجای ایرانو قشنگو دیدی بوگو تا منم بگم


بگم دو سال پیش جایی رفتم که روحو  دلم موند اونجا خودم برگشتم


بگم پاییز سال پیش رفتم ارسو دیدمو و چجوری وحم تازه شد


بگم رو کوههای سر به فلک کیشده رفتمو عین همون که استاد میگفت انگار کوه به آسمون وصله نه زمین دیدم و فتبرک ا... احسن الخالقین


ای بابا کشور به این قشنگی به این چهار فصلی داریم اینجارو وجب به وجب بگرد بعد پز دوبیو بده!!!

برگ و پاییز....

صبی که داشتم میرفتم سرکار همینجوری برا خودم از حیاط رد میشدم


دیدم زیر درخت گردو حیاطمون پر برگ و همینجوریم از درخت شقو شق برگ میریزه


جللالخالق تو عمر نه چندان زیاد ۲۵ سالم اینو ندیده بودم...

نمیدونید چجوری داشت برگاشو میریخت

چند لحظه محو تماشای ریختن برگاش بودم

و با خودم فک میکردم چه حکمتی هست که این درخت اینجوری داره با سروصدا برگاشو میریزه!!


از در که بیرون رفتم دیدم درختای خیابونم همینجورین!!


پاییزو امسال نه تنها با چشام بلکه با روح و تنمم حس کردم!!